lördag 21 januari 2012

Stan

Vaknade tidigt och kunde inte somna om.
Gick upp och satt en stund framför tven. Gjorde scons till frukost och så åkte vi alla ner till stan.
Jag skulle göra om mina naglar, och dom andra kolla på presenter till kalaset som vi skulle åka till. Hos familjen Grankvist.

När jag var klar tog vi oss en fick inne på espresso House. Mycket gott. Och tittade lite på rean. Men hittade inget som fall mig till smak eller storlek.


Efter stan åkte vi till famljen Grankvist för att gratta Alfons och Andreas. Alla i syskon skaran Laurell var där förutom Markus. Föräldrarna var också med. Så vi kan säga det var fullt hus på 40 personer och då är barnen in räknade. Det blir så när man har åtta syskon. Ligger lite i lä. Har bara fyra och tycker det kan bli mycket när vi alla träffas på en liten ytta ibland.
Men roligt är det att se dom alla. Har växt upp med dom. Så dom är inga främligar för mig.

Fick också med ett extra barn hem. Tyra vill följa med och sova över. Barnen leker på rummet och mannen tittar på hockey. Själv har jag sätt en film och undrar vad jag ska ta och göra nu. Har bara en tve som funkar och mannen vill absolut se på hockey.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar