söndag 5 februari 2012

Inbjudnad

I veckan kom det en inbjudnad från Magnus syster Maria och hennes sambo Dan. 
Vi ska gå på bröllop i sommar.
Tycker det ska bli roligt. Det var länge sedan man var på ett bröllop.


Maria har gjort inbjudningskorten själva. Mycket fina och personliga när man gör dom själva.
Ångrar själv att inte jag gjorde det när jag gifte mig.
Bröllopet kommer ägas rum den 30 juni i Vikingstads kyrka passande för oss bra. Efter som vi bor i Vikingstad.



Och Bröllopsfesten kommer vara i den gula paviljongen. Så det är bara att börja leta efter fina klänningar till mig och tjejerna och Magnus behöver en ny kostym och allt som tillhör.
För vi kommer ha användning för det två gånger i år.
Vi kommer att gå på ett till bröllop under sommaren =)

Så i sommar har vi en hel del att se i fram i mott. Två bröllop och sedan resan till USA i två veckor.

Nu forsätter min slappar dag i soffan.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar