tisdag 28 augusti 2012

Marknad

 
I fredags var  jag och tjejerna på marknad i Ljungsbro. En lite markand som man har gått igenom på en timme. Barnen skulle inte handla något så de hade inte med sig så mycket pengar. Men Matilda hittade mer än vad hon hade med sig. Så snälla mamma lånade ut pengar till henne. Hon köpte ett nytt mobilskall och en ny väska till sig. Själv köpte jag mig en ny plånbok. För det var de jag ville titta på.
 
När vi gick på markanden möte vi på Jessika med barnen och mamma. Så vi gick med dom en stund. Och små tjejerna åkte en karusell. Betalt kan de ta. 35kr för att åka en karusell.
 

Och Felicia valde också att åka en karusell som snurrade hela tiden.
 
 
 
Vardagen har börjat igen och barnen är i skolan. Matilda har börjat sjuan i Kärna skolan och Felicia har börjat fyran. I helgen blir det utgång för mig. Ska träffa Zandra och äta gott och dricka gott. Kanske kan bli en till Markand vi får se.
 
Nu duschen sedan blir det nog sängen.
 
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar