söndag 2 september 2012

Hobby

 
Har hittat en ny hobby. Och det är att virka.
 Har en på jobbet som virka massa finna figurer och jag vill gärna prova på har börjat på en flodhäst men garnet är slut så jag måste köpa mer. Det är svår men har kommit igång. Har miss lycket virka en gris. Det ser ut som en mödar gris. Och en sköldpadda som är lite bättre.
 

 
Idag har jag försök göra en tårta och jag tycker jag lyckades mycket bra med den. Nu börjar det sitta. Ska åka till stan i veckan och köpa mer garn så jag kan göra klar flodhästen. Den blir större en vad jag hade tänkt mig.

 
Så här ska flofhästen se ut när den är klar. Vi får se hur min ser ut sen.
 
Nu blir det soffan en stund och så dår jag se vad jag kan vrika av de garn jag har kvar.
 
Kram på er.

 


1 kommentar:

  1. Åh vad söta! Vi kan väl byta mönster sedan? Tack för igår, idag har lilleman sin supertuffa onepiece!

    SvaraRadera