söndag 9 september 2012

Helg

Helgen går så fort.
I fredags gick jag på bio med syrror och mamma vi såg på Hope springs. Den var rolig och pinsam.


På lördagen åkte vi till Ullared med barnen och för Felicia var det första gången. Vi hittade en hel del. det gör man alltid när man är där. Vart kläder till barnen och lite till mig och Magnus. Så nu finns det lite kläder för hösten som kommer fort i år. känns inte som vi har haft någon sommar alls i Sverige.. Har inte ens badat utom hus i år. Och det brukar alltid bli någrar gånger iallafall.

Idag vart det en sväng till Åsa. Felicia ville leka med Tyra. Och när jag kom hem forsatte jag vrika klart min kanin som jag har börjat på. Är riktigt nöjd med den. Imorgon ska jag bytta garnet som jag köpte fel till flodhästen som jah håller på med.


Nu blir det sängen och det är en ny vecka framför oss.

Kam på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar