lördag 29 september 2012

lite av varje


I förra veckan vart det lite vab för felicia som vart genomförskylld. Och jag hade något varje kvällen som jag skulle på.
På torsdagen var det fika träff med Åsa och Zandra och på fredagen var det utgång med jobbet. Men vi var hos en jobbarkompis i klockrike och åt tacos och spelade packet reset. Och så vart det lite sing star också mycket trevligt. Helgen gick jag och Matilda på bio och Felicia åkte till simlhallen med sina kusinser.


Den här veckan började med förskylning för mig. Och det blev bara värre under veckan. Så i fredags var jag hemma och jag hoster fortfarande och är hes i halsen.


Igår kom syrran med barn hitt. Hon var också sjuk under veckan men mycket bättre De håller på med renovering hemma hos henne så det är lite lugnare hos mig.

Idag har jag gjort mina naglar och den här gången vart det lite mörkare färger.


Och så när syrran och jag var och handlade så bytte vi ut våra telefoner till samsungs galaxy s3. Så jag har lekt lite med den. Se om Magnus kan hitta lite låtar till mig.


Nästa hel fyller jag år :) och då ska jag ha maskeradfest och de ska bli spännande och se hur alla ser ut.
Nu blir det lugnt en stund innan Josse kommer och sedan kommer Jessika och baren tillbaka efter de har varit på bio.

Kram på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar